Vissza a normál nézetre

VI. Magyar Marketing Fesztivál

A Szent István Egyetem harmadszor csatlakozik kiállítóként az immáron hatodszor megrendezésre kerülő Magyar Marketing Fesztiválhoz. A fesztivál honlapja szerint az „ország legnagyobb, a látogatók szerint a legszínesebb” KKV-marketingtrendeket bemutató üzleti fesztiválja évről évre egyben egy üzleti évnyitó is a KKV-k vezetőinek, marketingeseinek és a vállalkozóknak.

Egyetemünket a Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Üzleti Tudományok Intézetének Marketing Menedzsment Tanszéke, a Médiaközpont, és a Zöld Út Nyelvvizsgaközpont képviseli a január 31-i rendezvényen. A kiállítói standunk száma: 29.

A Szent István Egyetem és a Magyar Marketing Fesztivál együttműködéséről részletesen beszámol Györe Bence, a kezdeményezés ötletgazdája és a projekt koordinátora az Egyetemi Újság 2018. decemberi számának „VI. Magyar Marketing Fesztivál – gyümölcsöző partnerkapcsolat” című cikkében, melyben a rendezvény főszervezője, Miklovicz Norbert KKV marketing szakértő is megszólal.

A Magyar Marketing Fesztivállal kapcsolatos további információk a fesztivál honlapján érhetők el.

Jegyek még korlátozott számban rendelhetők: www.marketingfesztival.hu

(Fotó: www.marketingfesztival.hu)