Vissza a normál nézetre

Sikeres márkák története az Élelmiszertudományi Karon

A márkaépítés alapjai többek között az egyediség, a hitelesség, a felelősségvállalás, az etikus magatartás és a márkát körülvevő közösség ereje, de a márka mögött emberek, személyes történetek, élmények is állnak. A SZIE Élelmiszertudományi Kar által szervezett programsorozaton most bárki bepillanthat a kulisszák mögé és kiderülhet, miben állhat egy márka sikere és kik dolgoznak rendületlenül a fenntartható siker mögött? A programokon való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke

Az előadó 2003-ban édesapjától vette meg a 200 millió forintos veszteséggel működő céget, és ezután döntött úgy, hogy kizárólag az ásványvíz-termelésre összpontosít. Egy évvel később a Szentkirályi Ásványvíz a világ legjobb ásványvize lett, amelyből ma már évente 500 millió üveg fogy el a boltok polcairól. A cég mára beolvadt a Central European Mineral Holdingba, amely a Szentkirályin kívül magába foglalja a Kékkúti Ásványvizet is, 2017-ben pedig a Pepsi érdekeltségeit is megszerezte.

Időpont: 2020. március 18. 14:00
Helyszín: SZIE Budai Campus, A1. előadó

Tóth Péter, a Lipóti Pékség tulajdonosa

Az előadó ma is ugyanolyan szenvedéllyel és jól átgondolt logisztikával építi cégét, mint amikor 1992-ben egyszemélyes vállalkozóként elindította első apró falusi pékségét. Véleménye szerint az élet még a legnagyobb válság idején és a legtöbb nehézséggel küzdő ágazatban is nyújt lehetőséget a fejlődésre, csupán az egyén kreativitásától függ, hogyan tud élni vele.

Időpont: 2020. április 8. 14:00
Helyszín: SZIE Budai Campus, A1. előadó