A Mellow Mood cégcsoport tulajdonosai, Sameer Hamdan és Zuhair Awad június 11-én ünnepélyes keretek között megállapodást írtak alá a Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karával, melynek eredményeképpen a cégcsoport szállodái szakmai gyakornokokat fogadnak a karról, valamint a turisztikai piacot érintő egyetemi kutatásokban, képzésekben és projektekben működnek velük együtt a jövőben - közölte kedden a szállodacsoport.
Az együttműködést lehetővé teszi a hallgatók számára az azonnali szállodaiparban történő elhelyezkedés esélyét Magyarországon és külföldön egyaránt. A kutatásokban való együttműködés folyamán a hallgatóknak szélesebb és gyakorlatias rálátása lesz a turisztika piac tendenciáira, az így nyert adatok pedig a szállodacsoport szakembereinek is segítségére lesznek az értékesítési és marketing stratégia kialakításában.
A hallgatók bármely területre jelentkezhetnek a szállodacsoportnál szakmai tapasztalatuk megszerzésére, akár az egyes szállodákhoz vagy a központi irodához, ahol összesen 13 szálloda marketing és értékesítési tevékenységét irányítják a hostel kategóriától egészen az 5 csillagos luxus hotelig.
A központi értékesítés és marketing különlegesnek számít a magyar szállodai piacon, mely lehetőséget teremt a hallgatóknak egy nagyobb léptékű, komplex „know how” elsajátítására. A szállodalánc nem csak a kötelező szállodai gyakorlati helyek biztosításában játszik kiemelkedő szerepet, hanem lehetőséget nyújt arra is, hogy szakmai gyakorlatuk után adott esetben a szállodacsoportnál folytassák munkájukat.
A Mellow Mood Akadémia által a kollegák folyamatos szakmai továbbképzésben részesülnek, ami hozzásegíti őket szakmai előrelépésükben. Jó példa erre, hogy egyes munkatársak szintén gyakornokként kezdték karrierjüket a szállodacsoportnál, és sokan jelenleg már évek óta vezető beosztásban dolgoznak a cégcsoportnál.
A hallgatók részére nem csupán a Szent István Egyetem által szervezett kommunikáció biztosít információt, hanem a szállodacsoport HR igazgatója, Kmoskó Judit is rendszeresen tájékoztatja a hallgatókat az egyetemen tartott előadásai során, így lehetőséget teremtve a személyes válaszadásra.
(forrás: Turizmus Online)