A Magyar Marketing Szövetség fennállásának 25. évfordulója alkalmából május 26-án megrendezett közgyűlésen először adták át a szervezet Életműdíját. Az elismerésben dr. Tomcsányi Pál, a SZIE professor emeritusa részesült.
Hinora Ferenc elnöki összefoglalójában kiemelte: manapság teljesen másképp működik egy szövetség, mint 20-25 évvel ezelőtt, de vannak változatlan értékek, tényezők, ilyen például a küldetésük. Az MMSZ küldetése továbbra is az, hogy Magyarország gazdaságának fejlődéséhez minőségi és hatékony marketing tevékenységgel tudjanak hozzájárulni. Ehhez szeretnének támogatást nyújtani minden partnernek és érdeklődőnek, legyen szó cégekről, civil szervezetekről, városokról, egyéb piaci szereplőkről, szakemberekről, magánszemélyekről.
A negyedévszázados születésnapi közös ünneplést kihasználva döntött úgy a szövetség elnöksége, hogy megalapítja és átadja az MMSZ első Életműdíját.
Az Életműdíjjal egy kiteljesedett, a marketing szakma egésze érdekében végzett, eredményes szakmai életutat ismer el a Marketing Szövetség. A jelöltnek a sokéves szakmai tapasztalat és munkásság mellett számos publikációval és a szakmában elért eredménnyel kell rendelkeznie, valamint a szövetséghez aktuálisan vagy valamikori tagként kell kapcsolódnia.
Ez alapján 2015-ben a Magyar Marketing Szövetség Életműdíját Prof. Dr. Tomcsányi Pálnak adományozta.
Prof. Dr. Tomcsányi Pál kiemelkedő agrár-marketingszakember, agrármérnök, a Magyar Tudományos Akadémia rendes tagja. Kutatási területe a fajtakutatás, a gyümölcs-, a szőlő-, dísznövény- és az erdészeti fajtaminősítés. Az agrármarketing, valamint a kertészeti szabványosítás egyik úttörője. Több mint kétszázhúsz tudományos publikáció, huszonhat könyv és tizenhárom könyvrészlet szerzője vagy társszerzője. Az agrármarketing – nemzetközi szinten is újszerű elméleti-módszertani fejlesztője és magas szintű oktatója.
forrás: marketing.hu